Monday, October 10, 2016

Four Markets Binary Option

Deur verbruikers, vir verbruikers. Om mee te begin, 'n baie onskuldige pos afgelewer word met 'n baie gemaklik en onskuldige soek aanbod - byvoorbeeld: Ek is uiteindelik in staat om my hande te kry op watter youve is op soek na - ek hoop ek is nie te laat onderteken, Matt Die volgende ding wat as jy kliek op dit, is jy geneem na 'n video extolling die groot voordele van hoe suksesvol hierdie sagteware is, deur outomaties die kies wen bianary opsies. My ervaring was, nadat hy aan 'n minimum waardes deposito van 250 gestel, dit het die grootste deel van 'n dag voordat daar 'n aksie en die heel eerste was 'n wenner, wat my toegelaat om asem 'n bietjie sug van verligting. Na 'n paar uur later was daar 'n tweede optrede en dit was 'n verloorder, maar slegs deur 'n paar punte. So, ek het een en een verloor (maar baie geheg) wat het my laat voel, goed OK Na 'n paar meer ure, dit het deur met 'n ander wenner. Wel nou, is ek besig om te veel beter voel nou, wen 2-1, redelik goed kans, maar hier is waar ek 'n ernstige fout gemaak deur die verhuring van my hoede af. Ek ontspan die res van die nag en toe ek weer kyk in die oggend, het dit verloor die volgende 4 in 'n ry. En wat is nog erger te kyk na die kaarte, hulle was baie slegte keuses. Daar is tye wanneer ek die tyd neem om konsentreer op 'n spesifieke term, soos die VSA / URO Ek het (op papier) in staat is om 'n 1/2 dos wen nie. keer om een ​​te verloor. Dit is regtig isnt so moeilik, as jy net die tendense waarneem, jy kan baie goed uitwerk watter kant toe dit gaan in die volgende 5 tot 10 min. Maar, dit is nie wat ek is op soek na, ek dont wil al my tyd te spandeer speel met kaarte, Ek het nog ander belangstelling in ander markte wat ek nodig het om ernstig tyd te spandeer saam met my toekoms. Op hierdie punt, het ek 'n makelaar te praat om dit af te sluit (dit waar ek besef die die sagteware is eintlik loop deur die makelaars self) en is net 'n manier om meer gereelde kliënte te kry. Wel wat deel is OK, ek didnt 'n probleem met wat, wanneer hy my belowe om te wen posisies te maak vir my 'n minimum van 80. So hier is waar hulle het gebruik gemaak van my - Hy het my alles wat ek nodig het om te doen is deponeer 'n bykomende 750 en dat hy my verliese van die bogenoemde sal vervang. Dit sou dan laat my 'n totaal van 1000 amp die makelaars as 'n bonas sou 'n ander 1000 voeg by myne, 'n totaal van 2000 uit met ons sou my belegging te begin. Wel, hier is waar dit gaan van kwaad na erger, sy eerste plasing vir my was vir 800, wat gesê het 'n ding is seker. Nadat dit geplaas is, het ek 'n goeie blik op die grafiek en ek hou nie van die lyk van dit. Seker genoeg, dit verloor en as jy dit nie dink ek regtig sien rooi vlae, sien ek dit dan. Later daardie dag het hy my teruggebring na en sonder 'n apoligy, wou weer begain. Op hierdie punt, ek het vir hom gesê ek hoef hom te vertrou en dat hy 'n baie groot fout met my. Hy het toe wou hê ek moes tot 500 sit, het ek GEEN, dan het hy gesê aan die minimum is 200 - ek het gesê nee ek het toe gesê ek sou sit 50, nie meer nie, dan het hy gesê OK, so ons het toe vir die een en een meer - Beide VERLORE Dit is toe ek gesê het: Ek gedoen, ek kan jou nie vertrou nie. Die volgende dag het hy genoem terug en opgetree asof niks gehad HAPPEND en wou om voort te gaan met meer posisies - ek het gesê nee, ek klaar is met jou, kan ek nie wil nie meer besigheid doen met jou. Hy het daarna gedreig my deur te sê ek sou nie in staat wees om my geld terug te kry Op hierdie stadium is ek in die proses van die indiening van 'n geskil deur my bank via Mastercard. Ek weet nie wat gaan gebeur nie, maar ek is hopefull Mastercard sal sien dit op my manier, die tyd sal leer. In die tussentyd, ek hoop dat hierdie verslag sal iemand anders om nie verstrik raak deur hierdie rowers saam toe ek help. JUST PASOP VIR iets vir niks Daar is altyd 'n vangs (en dit gewoonlik seer) Hierdie verslag is geplaas op Ripoff Verslag oor 2014/06/29 13:54 en 'n permanente rekord hier geleë: www. ripoffreport / r / vier - 4-MARKTE / internet / VIER-4-MARKTE-Binne-Geld-Visa-Support-PASOP-As-jy-is-soek-vir-'n-Automati-1158332. Die plasing tyd aangedui is Arizona plaaslike tyd. Arizona nie daglig besparings in ag te neem sodat die post tyd Mountain of Stille Oseaan kan wees, afhangende van die tyd van die jaar. Ripoff Verslag het 'n eksklusiewe lisensie is aan hierdie verslag. Dit mag nie gekopieer word sonder die skriftelike toestemming van Ripoff Verslag. Soek vir bykomende verslae As jy wil graag meer rip-off verslae oor hierdie maatskappy / individu sien, soek hier: Ten einde die beste resultate in jou soektog te verseker: Hou die naam kort amp eenvoudige, en probeer verskillende variasies van die naam. Moenie, S, Inc., Corp, of LLC aan die einde van die maatskappy se naam. Gebruik slegs die eerste / grootste deel van 'n naam om die beste resultate te kry. Slegs soek 'n naam op 'n tyd as maatskappy het baie AKAS. Verslag amp Weerlegging Reageer op hierdie verslag Is jy 'n eienaar, werknemer of gewese werknemer met óf negatiewe of positiewe inligting oor die maatskappy of individu, of kan jy insider inligting oor die maatskappy Is jy ook 'n slagoffer van dieselfde maatskappy of individu Wil Justisie lêer 'n rip-off Verslag, help ander verbruikers om opgelei te word en moenie toelaat dat hulle daarmee wegkom Repair jou reputasie Verslae geliasseer teen jou die kwessies en herbou vertroue deur ons korporatiewe Advocacy Program. Korporatiewe Advocacy Program: Die beste manier om te bestuur en te herstel jou besigheid reputasie. Wegkruip negatiewe klagtes is slegs 'n Band-Aid. Verbruikers wil om te sien hoe besighede sorg van sake. Alle besighede sal klagtes kry. Hoe daardie besighede sorg vir diegene klagtes is wat skei goeie besighede uit slegte besighede. Verwyder Geen Beter nog Verslae arbitreer om die rekord straightFour Markte Review Vier mark is 'n binêre opsies makelaar wat is geleë in Londen gestel. Dit is een van die nuutste makelaars in die bedryf wat hul naam bewys te wees een van die bestes. Dit makelaar kry akkurate data strome van Reuters, die verskaffing van real-time mark prys en markbewegings. Dit verseker dat handelaars korrekte data wat hulle kan gebruik om 'n gunstige handel te kry bekom. Algemene platform Besonderhede Vier Market verhandelingsplatform is 'n stand-alone web-gebaseerde platform, wat beteken daar is geen rede om enige sagteware af te laai en te installeer. Dit beteken dat handelaars handel kan doen met behulp van 'n rekenaar met internet konneksie vanaf enige plek in die wêreld. Vier mark verseker die veiligheid en sekuriteit van al hul handelaars, want alles is gedoen deur middel van sy webwerf. Die handel platform kom met SSL encryptie. Ook al kredietkaartbetalings gebruik beskerming programme om hulle te enkripteer. Dit is in plek gestel om die risiko van onwettige toegang te voorkom. Die hele platform is baie ontvanklik en vinnig. Dit laat handel sonder vertraging. Vier Market platform kom in vier tale, insluitend Engels, Frans, Spaans en Russies. As gevolg van Vier mark bied dienste aan handelaars oor die hele wêreld, word daar verwag dat hulle gaan addisionele tale gou bied. Kliënte ondersteuning is 24/7 beskikbaar te antwoord navrae en kliënte se klagtes te help. Hulle is beskikbaar deur middel van telefoon, e-pos en live chat. Hulle help bied ook deur 'n handel afrigter nadat 'n persoon suksesvol 'n rekening oopmaak. Dus, is dit ideaal om beginner handelaars en nuwelinge. Die uitbetaling tempo Vier mark kan so hoog as 88 op suksesvolle ambagte. Want uit-of-the-geld ambagte, is daar 'n terugbetaling wissel van 1 tot 10 persent op die bedrag wat belê is. Handelaars kan ook kies uit verskeie handel metodes op vier mark soos Binêre opsies, opsies bouer, Een touch opsies en 60 Art opsies. Daar is meer as 60 bates wat handelaars kan kies om handel. Ook, daar is 'n wye verskeidenheid van verstryking keer in vergelyking met ander makelaars in die bedryf. Die verstryking tye Vier mark sluit 60 sekondes, 2 minute, 5 minute, 15 minute 30 minute, 45 minute, 1 uur, 2 uur, 1 dag, 1 jaar en nog vele meer. Handelaars kan 'n handel rekening oop te maak in Amerikaanse dollars, euro of pond geldeenheid. Die minimum aanvanklike deposito wat nodig is om handel te begin is 200 USD / EUR / GBP. Handelaars wat kies om bankoverschrijving gebruik moet ten minste 500 USD / EUR / GBP deponeer. Dit is belangrik om daarop te let dat hierdie bedrae kan wissel na gelang van die rekening geldeenheid. Die maksimum bedrag van die betaling met kredietkaarte is 500 USD / EUR / GBP terwyl bankoverschrijving het 'n onbeperkte bedrag. Onttrekkings gedoen kan word deur middel van kredietkaarte en draad oordragte. Daar is 'n diensfooi vir alle onttrekkings gemaak deur draad oordragte. Vier mark bied 'n stewige bonus aan handelaars maak eerste keer deposito. Hulle bied 100 bonus op eerste keer deposito. Vier mark bied ook geldelike aansporings vir diegene wat 'n persoon kan verwys deur hul Verwys 'n vriend program. Vier mark is 'n hoogs aanbeveel binêre opsies verhandelingsplatform wat handelaars kan gebruik. Dit is hoogs veilige en geïnkripteer, wat sekuriteit verseker in die handel. Handelaars kan oral handel in die wêreld, want die platform is web-gebaseerde. Die aantal bates voldoende is om verskeie ambagte met behulp van verskeie verstryking times.3 maklike stappe te maak om slag Onlangse Nuus Sterling daal tot 'n 31 jaar laagtepunt teen die dollar Binary Options Daaglikse hersiening deur Barry Jenkins. 2016/10/05 Die Instituut vir Supply Management nie-vervaardigingsindeks in die VSA het in Augustus tot 51,4 van 55,5 in Julie, die laagste lesing sedert Februarie 2010 die verhoging van kommer oor die algemene gesondheid van die Amerikaanse ekonomie en was 'n bydraende faktor tot die federale Reserweraad nie die verhoging van rentekoerse in September. Die sake-aktiwiteit indeks gedaal tot 51,8 van 59,3 in die vorige maand. Nuwe bestellings skerp gedaal tot 51,4 van 60,3 in die vorige maand. Nie-vervaardigingsbedrywighede na verwagting bereik 53,0 in September. Monitor die dollar vir Binary Options handel. Lees meer Brexit Kommer Re-oppervlak Binary Options Daaglikse hersiening deur Barry Jenkins. 2016/10/04 Die konstruksie PMI in die Verenigde Koninkryk het nou gepos drie reguit lesings onder die belangrike 50-vlak, wat daarop dui dat die sektor is in inkrimping. Die laaste lesing in Augustus het 'n verbetering met 'n lesing van 49,2. Daar is min verandering sal na verwagting in die lesing vir September met 'n lesing van 49,0 skatting. Monitor die pond vir Binary Options handel. Lees meer Welkom by MarketsWorld - Gelisensieerde en gereguleer Binary Options Trading MarketsWorld is jou aanlyn binêre opsies handel bestemming. Gelisensieer en gereguleer in die Isle of Man, Groot-Brittanje, verseker die veiligheid van jou rekening, sodat jy weet wat jou deposito en enige wengeld word gewaarborg nie. Bied forex, indekse en kommoditeite handel met die hoogste uitbetalings in die binêre opsies bedryf van tot 90 per handel en die onbetwiste beste bonusse en aansporings program is daar in aanlyn binêre opsies en finansiële verbintenis. MarketsWorld het die laagste minimum deposito van net 10. Ons het ook voorsiening te maak alle kliënte toegang tot onbeperkte demo rekeninge heeltemal gratis. Sien waarom MarketsWorld Britse gelisensieer en gereguleer binêre opsies platform is die merk wat jy kan vertrou. Die wêreld is YoursGENERAL RISIKO WAARSKUWING: Handel in Trade4Markets dra 'n hoë vlak van risiko amp kan lei tot die verlies van al jou beleggingsfondse. Trade4markets lewer 'n onvergelykbare binêre opsies verhandelingsplatform. Ons binêre opsies handel kundigheid maak finansiële handel in aandele, kommoditeite, indekse en Forex maklik om te leer, praktyk en handel. Ons aanlyn binêre opsies verhandelingsplatform kan jy finansiële markte 24 uur per dag verhandel vanaf enige plek in die wêreld. Ons finansiële handel forums en finansiële handel blogs bied jou al die insig wat jy nodig het om suksesvol te wees in die handel binêre opsies. Ons lewer uitsonderlike persoonlike diens en ondersteuning te help al ons handelaars verstaan ​​finansiële handel, te hersien hul binêre opsies beleggingstrategieë en besluit hoe om die geleentheid van binêre opsies handel in aandele, aandele en handel Forex. Binary Options Binary Options gryp, is een van die vinnigste groeiende segmente van die finansiële bedryf vir aktiewe handelaars regoor die wêreld. Core Likiditeit Markte gebruik van 'n revolusionêre sagteware stelsel wat toelaat dat kliënte om Binary Options direk handel oor die Meta Trader 4 (MT4) platform. Die voordele van handel Binary Options met Core Likiditeit Markte is: Vaste risiko wat jy kan nie meer as die bedrag wat jy waag per handel verloor. Lae Collateral Vereiste Handel so min as 1 (AUD, EUR, GBP, dollar) per handel. Handelsgeleenthede met 'n korter termyn verval verskeie handel geleenthede elke dag. Funksionaliteit van MT4 Kliënte kan handel Forex, Binary Options, metale en CFD's gebruik te maak van persoonlike aanwysers. Geleenthede in wisselvallig en plat Markte aansienlike wins potensiaal met 'n klein of groot skuiwe in die mark. Eenvoud Jy kies jou geldeenheid paar (of kommoditeit, indeks, CFD), beleggingsbedrag, verstryking en óf styg of daal. Binary Options Trading instrumente Binary Options Verstryking Times beskikbaar Hoewel Binary Options geag mag word as beperk risiko van aard is, is dit geensins beperk die handelaars vermoë om verskeie verliese in stand te hou. Soos met alle handel instrumente, Core Likiditeit Markte moedig alle kliënte om die risiko's wat verband hou noukeurig evalueer. Ons Binary Options pryse is afgelei van die onderliggende lokoprys van die geldeenheid verhandel. Neem asseblief kennis dat faktore soos markonbestendigheid mag invloed op die prys van die opsie. Uitbetaling persentasies, expirys en beskikbaarheid van Binary Options kontrakte is onderhewig aan verandering op enige tyd sonder vooraf kennisgewing. Let wel handel Binary Options kan gedurende groot ekonomiese nuusgebeure beperk. Daarbenewens is die prys wat jy gaan nie gereeld deur 'n onderliggende ruil. GO Markets Pty Ltd (Europe 254963) lisensiehouer en skoolhoof, is die finale uitreiker van die binêre opsiekontrak. Trading Forex en Derivatives dra 'n hoë vlak van risiko, insluitende die risiko van die verlies aansienlik meer as die aanvanklike belegging. Ook, het jy nie besit of enige regte aan die onderliggende bates. Die effek van die hefboom is dat beide winste en verliese word groot gemaak. Jy moet net handel as wat jy kan bekostig om hierdie risiko's te dra. Trading Afgeleides mag nie geskik vir alle beleggers nie, maak asseblief seker dat jy die risiko's wat betrokke is ten volle verstaan ​​nie, en soek onafhanklike advies indien nodig. A Financial Services Gids. Marge FX PDS. Binary Options PDS. en CFD's PDS is beskikbaar by Core Likiditeit Markte om af te laai op hierdie webwerf, en harde kopieë kan verkry word deur die kantore by die nommer hierbo. Let asseblief ook daarop dat u oproep kan aangeteken word vir opleiding en monitering doeleindes. Enige raad aan jou verskaf op hierdie webwerf of deur ons verteenwoordigers is algemene raad net, en nie in ag neem jou doelwitte, finansiële situasie of behoefte. Jy moet dus kyk na die toepaslikheid van ons advies voordat enige besluit oor die gebruik van ons dienste. Jy moet dit ook oorweeg om ons PDSs voordat enige besluit oor die gebruik van ons produkte of dienste. Let daarop dat die inligting op hierdie webtuiste nie gerig is op die inwoners van 'n land of jurisdiksie waar sodanige verspreiding of gebruik in stryd met die plaaslike wetgewing of regulasie sou wees. Let daarop dat www. clmforex. www. clmforexasia en www. clmforexeu is besit en bedryf deur Core Likiditeit Markte Pty Ltd Jy moet 18 jaar en ouer om 'n Live Trading rekening te open. Core Likiditeit Markte verwys na Core Likiditeit Markte Pty Ltd 'n Australiese maatskappy wat geregistreer is by ASIC, ACN 164 994 049. Core Likiditeit Markte is 'n korporatiewe Gemagtigde Verteenwoordiger nommer 443832 van GO Markets Pty Ltd Europe 254963 wat die magtigende lisensiehouer en skoolhoof. Let wel: Die Europe en ASIC regulasie geld slegs vir wat aan die Australiese inwoners finansiële dienste. Die Europe en ASIC regulasie geld nie vir die dienste aan kliënte wat buite Australië woon finansiële dienste. kopieer 2016 Core Likiditeit Markte Pty Ltd Alle regte voorbehou.


No comments:

Post a Comment